دنیای عجیبی است


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:,
دنیای عجیبی است

 دنیای عجیبی است

من تمام غرق نگاهم

نیست آشنایی

غریب به دنبال هوایی

که از جان بیاید

ولی نیست جوابی

دنیای عجیبی است

مهِ غم.

واسه کسایی که در ظاهر جوانن و در باطن پیر و شکسته .

دعا کنید

من غم واندوهم زیاد نیست ،اما خیلیا رو دیدم به خاطر غم از دست دادن عزیزشون

شب و روزشون شده غم و حسرت.

تا زنده اید ای عاشقا قدر هم رو بدونید ،لحظه ها رو نکشید با غرورتون.

من منتظرم

شاید آید او که رفت

کمی عاقل بشود

عشق را درک بکند

مرا می می صدا نزند

عشق بگوید،ناز بکند

من منتظرم

گاه بر لب پنجره در دست

سوغات دیارم که نرسید دسش.

آه انگار بار گرانیست

کاش عاقل بشود

من منتظرم.

 

 

 







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, | 22:47 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy